Nemzetközi piacra szánt magyar termékhez, angolul beszélő magyar reklám dukál. Íme a hazai fejlesztésű, okostelefonra applikált Pocket Guide promofilmje.

A kütyüről itt olvashatsz bővebben, röviden a lényeg, ami egyébként a videóból is azonnal kiderül: a turistának nem kell útikönyv ahhoz, hogy ismerősként barangoljon egy idegen városban, ráadásul a szoftver a végén még össze is rakja az útinaplót a GPS-koordináták és az ellőtt fotók, videók segítségével.

A turistavideó nem egy nap alatt készült, pedig a készítők (Gács Tamás és Illés István) láthatóan csak körbeszambázták a katalán fővárost egy fényképezőgéppel. 3-4 napig kellett lövöldözni a januárban nem éppen meleg Barcelonában, hogy megfelelő mennyiségű képanyag jöjjön össze, ráadásul minden forgatási nap a napkelte és a napnyugta, egyenként 2-2,5 órás felvételével kezdődött.

A japán turistáktól ellesett - minden lépésre két expozíciót elsütő - technika mindenesetre működött, a sorozatban készült fényképek a diavetítés és a mozgókép vékony mezsgyéjén egyensúlyoznak. A film egy barcelonai mobilkonferenciára készült, illetve a Pocket Guide netes kampányát igyekszik erősíteni.

Készítette: Gács Tamás, Illés István
Utómunka: Umbrella
Ügynökség: CarbonGroup
Best friend: Papp Péter