A Sport szelet reklámjai mindig is a jobbak között voltak, és ez az új kampányukkal is így van, pedig most nem is magát a csokit, hanem egy nyereményjátékot kellett promózni. Az Umbrellát dicséri mindkét film fényelése, ami hűen idézi a 70-es évek filmjeinek arculatát, jóllehet az autós verzióban a magyar rendszám végül kizökkenti a nézőt, aki esetleg abba a hitben ringatná magát, hogy valami Chuck Norrisszal készült mozit néz. Mi vágtuk (Final Cut Pro), és mi csináltuk a végén a packshotot is, a szépen csillogó csokival.

A film 16 mm-re forgott, és Gács Tamás rendezte, akinek teljesen testhez állt a feladat, mert civilben hasonló stílusban szokott közlekedni, focizni pedig nem tud. A szöveg helyett beszéljenek a fantasztikus hangulatú werkfotók. Amerika egyébként nincs messze, csak a telki kőbányába kell elmenni, és még a csögőkígyókkal sincs probléma. A traileren üldögélő és a száguldozást megörökítő operatőr Réder György. A 2 film forgatása 1 napig tartott.