Az Umbrella keze munkáját dicséri a Raiffeisen bank legújabb reklámszpotjának utómunkálata: a retust, a fényelés és a végére a packshotot csináltuk. Az átlagos bankreklámok közül mozgalmásságával emelkedik ki a film. A filmet Csáki Laci rendezte, aki nem mellesleg legutóbb Bádogváros c. dokfilmjével nyert díjat a szemlén.  Csákit kérdeztük, mitől lett olyan pörgős a reklám, mintha egy musicalt nézne az embert.

"A legjobb az volt, hogy egy koreográfussal, Simkó Beatrixszal dolgozhattam, ami régi vágyam volt" - meséli a rendező - "Előre meg tudtuk tervezni, le tudtuk próbálni a mozgásokat, sok idő jutott az előkészületre, ami nagyon ritka ebben a műfajban."

A feladat ugyanis nem volt egyszerrű: a pecsételős jeleneteknek pörögniük kellett, de közben ügyelni kellett arra is, hogy a helyszínt a néző felismerhesse, a három nőnek pedig egyszerre kellett szerepelnie a képen úgy, hogy a pecsételés is hangsúlyos, jól látható legyen. A rendező koncepciója az volt, hogy mindezt egy kameramozgással (totálból közelibe), vágás nélkül oldja meg.

A reklám filmszerűsége Csáki szerint annak köszönhető, hogy volt idő felkészülni a jelenetre, a színészekkel előtte több alkalommal próbáltak, összeismerkedtek, majd lepróbálták a jeleneteket a helyszínen is, így a forgatáson már a lényegre lehetett koncentrálni.

A snitteket egyébként a film alatt hallható zenére vették fel, minden jelenetet az előre megírt zene adott részletére adtak elő, így az utómunkánál a ritmussal sem akadtak problémák. "Nagyon ritka az ilyen forgatás, pedig sokkal könnyebb dolgozni, és jobb filmet lehet rendezni, ha van idő a próbákra, és hosszabb időn át együtt lehet élni a sztorival."

A végén az élő képbe integrált packshot adott némi gondolkodási időt az ügyfélnek és az ügynökségnek is, mert újszerű volt, hogy az élő képpel együtt imbolyog a grafika, de végül átment a rostán tovább emelve a táncfilm dinamikusságát. (Ügynökség: BBDO, gyártó: Smallsfilm)