2009-ben hívta életre a Tracy Awards nevű díjat a Crowell Advertising nevű cég, mégpedig azzal a céllal, hogy az adott év legrosszabb reklámait honorálja egy szoborral - kb. úgy, mint ahogy az Arany Málnával díjazzák az év legnyomorultabb filmes teljesítményeit. A nagy díjakhoz hasonlóan itt is kategóriánként indulnak a jelöltek, amiket a nagyközönség küld be, és a Crowell vezetősége díjaz majd valamikor novemberben.
A kategóriák között szabványosat nem nagyon találunk, jut viszont díj az év legvadabbul eltékozolt tehetségének, a vicces reklámok műfaját leggyorsabban tökretevő alkotásnak vagy az angol nyelvvel legborzalmasabban elvábó kisfilmnek is.
A díj honlapján arra biztatják a fogyasztókat, hogy minden olyan reklámot küldjenek be a nyomtatott sajtóban megjelentektől a rádióban elhangzókig, amik felidegesítették őket, ezt követően egy zsűri választja ki az adott év legszarabb reklámait, és küld az azokat elkövető cégek marketingigazgatóinak egy-egy iszonyú giccses, műanyag szobrot.
Aki rendszeresen látogatja a weboldalt, naponta találkozhat az előző 24 órában beküldött, legelborzasztóbb reklámokkal, mi az október elején feltöltött mocsokból válogattunk egy sort.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.