Mitől jó egy reklám? Lemmytől, kérem szépen, nem kell se nő, se kisgyerek, se kutya ahhoz, hogy díjnyertes film készüljön, elég beletenni ezt a bibircsókos, idén 65. évét betöltő kőrockert, a szájába adni egy harmonikát, és rávenni, hogy Phil Campbell gitárossal párban elnyomják az Ace of Spades című nótájukat feleolyan sebességgel, mint a színpadon tennék. Az eredmény a videón látható, az üzenet pedig egyértelmű: sörözni csak szépen, lassan, komótosan érdemes, élvezzük az életet, emberek, míg lehet.

A teljes kampány megérne egy misét a weblaptól kezdve a Twitteren át az Ace of Spades akusztikus verziójáig, amit természetesen ingyen le lehet tölteni, szóval nem semmi, amit a Kronenburg ehhez összekalapált. Ja, és lesz folytatása, nem tudom mennyi pénzébe került ez a móka a sörgyárnak.