A 10. Kecskeméti Animációs Fesztiválon két munkatársunk is díjat nyert, ráadásul Illés István a fődíjat is elhozta track32 című kisfilmjéért. A legjobb videóklip díját Kostil Danila kapta a The Kolin egyik számához forgatott filmjéért.

Illés István filmje egy narratív videó klip, egyetlen helyszínen játszódó, sűrített, szimbolikus adalék a férfi-nő kapcsolathoz – egyfajta görög tragédia, modern környezetbe helyezve. A történet férfi és nő egymásra találását, élet-játékát, majd a kapcsolatuk végét jeleníti meg. A dramaturgia a párkapcsolatok fejlődésének sémájára épül: a két szereplő az egymásra találáskor teljességgel érzéketlen a külvilágra, a körülöttük száguldó autók nem léteznek számukra, külön dimenzióban élnek. Szimbolikus egymásra találásukat követően, amely a film dramaturgiai egyensúlyi pontja, közös táncukba egyre közvetlenebb módon vonják be a külső tényezőket, játszanak a kiszolgáltatottsággal, a veszéllyel, ami, amint a játék egyre komolyabbra fordul, végül a vesztüket okozza.

A videó a Nine Inch Nails Ghost albumának 32-es trackjére készült. Az album az egyes számokat sávokra bontva közli, így kifejezetten alkalmas az adaptációra. A szándékosan távolságtartó címben szereplő „track” kifejezés egyszerre utal a zenei sávokra, a filmben szereplő autópálya sávválasztó vonalaira és a szoftveres trackelésre. A werkfilmből az is kiderül, hogyan lehet egy tápióbicskei aszfaltdarabból többsávos autópályát készíteni.

Kostil Danila saját szavaival posztumusz-díjként jellemezte a legjobb videóklipnek járó elismerést, mivel a videót még 2009-ben forgatta a The Kolin zenekarral, és ez volt az egyik első stop-motion melója is. Az egész filmet egy beállításból vették fel, egy Canon EOS-1D típusú fényképezőgéppel és egy ősrégi Hi8-as kamerával, amivel a klipben látható tévében feltűnő képsorokat rögzítették. A kamera ráadásul a forgatás végére be is krepált, így a zizis-hangyás effektek nem az utómunkának köszönhetők, hanem a készüléknek.

Brutális felbontást (Danila 5000x4000-esre emlékszik) használtak, a szereplőknek pedig nagyon lassan kellett mozogniuk, ami a zene esetében külön problémát jelentett. Az éneksávot például a felére lassítva rögzítették. A fixen álló kamera lehetővé tette, hogy sok szereplőt behozzanak a képbe, és rengeteg kis apróságot is bemutassanak a háttérben. A felvétel, amit a videón látunk, vágás nélkül készült.