40 díjat és két különdíjat osztott ki a zsűri a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen, amire idén 50 ügynökség küldött be 183 pályázatot, ami kiemelkedőnek számít a megmérettetés életében. A legtöbb nevezést a tavaly és tavalyelőtt is rekorder DDB nyújtotta be, 24 munkájuk több kategóriában versenyzett, tőlük eggyel maradt le az Ogilvy Group a 23 nevezéssel.
Az Umbrella három díjat is nyert, kettőt a Mondd el Milkával reklámfilmünkkel, és díjazták a térhatású Warhol-kiállításunkat is. Köszönjük szépen!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.